Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 19. mai 2014

Frivilligsentralen

Kjerringa kreket seg opp idag uten prat med One and only.
Sommertidens tidsforskjell gjør at han våkner seinere og jeg tdligere. Og når jeg først er våken, bare må jeg opp og starte dagen. Katta hører meg puste innenfor soveromsverandadøra og jamrer sakte for å skynde på meg også.
En rask dusj, kaffe og knekkebrød med fiskekake og tomatskiver. MMMMM, dagen er oppe og går.
Nå kommer han på, vi prater helt til dagen krever oss.
For meg er det Frivilligsentralen sammen med koselige jenter.
Og idag, idag kommer nesten kongen.
I alle fall Kongen av Horten, selveste Ordfører Børre med smykket kommer idag for å se hva vi holder på med der i de trange, men egentlig koselige lokalene vi trykker oss sammen i.
Men vi ønsker oss bedre plass til alle våre aktiviteter.
En møteplass for de av byens befolkning som har lyst til å gå ut i verden og være et medmenneske blant andre.
Ingen krever noe av deg hvis du kommer. Vi blir bare så veldig glade for at nettopp du stikker innom for å være sammen med oss.
Så kom en tur da vel !
Mat har vi også. God mat fra store deler av verden.
Du vil garantert finne noe du liker, og det er gratis. Kaffekannene er alltid fulle. Tevannet er varmt, stolen venter på deg.
Trenger jeg å si mer ?
Jeg vet at du vil trives. Og føler du deg uelsket og uklemt, så sitter klemmene løst her hos oss på 37 i  FIF-enden av huset.
Vær velkommen !
PS
Ellers er det vår så det kjennes i hele kroppen.
Romantikken blomstrer og kropp og sjel og hjerte føler seg yngre enn ung igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar