Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 9. november 2013

de Luxe

Kjerringa våknet, om ikke i Baronens seng, så i høyst royale omgivelser. Om hun må be !
Selveste Hankø Spa og fjordhotell er for tiden hennes adresse.
Jeg vurderer å omadresse posten og Gjengangeren hit også.
Dette er livet med stor L. Jeg begynner etterhvert å skjønne fordelen med å være rik, fryktelig rik.
Sove i silkelaken, bortimot, våkne opp til skjønne omgivelser, et fungerende nett, jada, my one and only må få dele all denne overdådigheten med meg. Og etter en deilig dusj, rusle bort til et rikholdig frokostbord med både engelsk og amerikansk tilsnitt og retter.
Serveringsmenn som står på pinne for en. En hyggelig hotellsjef som ordner opp i det meste.
Bare sånn at dere vet det, jeg er den fødte luksuskvinne.
Og Katta ?
Hun er godt påpasset sammen med huset.
Så jeg vet at alt står og er til jeg kommer tilbake til strilefsa og havreskjorta. For ikke å si knekkebrødet og Gjengangeren,
Hverdagen, med andre ord.
Men enn så lenge nyter jeg i fulle drag. Nå er det forresten snart middag. Kl. 19 om jeg må be.
Vi finere folk spiser sent, men godt.
og jada

1 kommentar: