Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 13. mars 2015

takknemlig !

Kjerringa kom seg ut av senga i dag også. Katta sto klar i dørglipa da jeg skulle ut for å hente Gjengangeren.
Og der var jeg, på side seks med blid oppfordring til folk om  å plukke med seg søpla si sjøl, ikke slenge den i og utenfor hagen min eller andres.
My One and Only mente at jeg begynner å bli en riktig kjendis etterhvert.
Jaja, noe skal man jo bli kjent for.
Å feie for egen dør er sannelig ikke den verste måten.
Våren banker på alle dører nå.
Været er herlig. Sola varmer. Livet leker.
Armen er nesten tilbake til som den var før svalestupet i midten av januar.
Jeg vet nå hvem jeg kan spørre hvis det er noe, hvem som er mine virkelige venner i nøden.
Ingen nevnt, ingen glemt.
Takk til dere som stilte opp og som fremdeles stiller opp !
Jeg er så takknemlig.
Virkelige venner verken dømmer eller fordømmer, de bare er der både når det trengs og når det ikke trengs.
Jeg håper jeg blir funnet verdig til å stille opp for dere hvis det trengs !
Min dør vil alltid være åpen for dere. Kaffen er alltid klar.
Akkurat nå går tankene mine til de etterlatte til dem som mistet livet i den stygge trafikkulykken på Kopstad i morges, og til slekt og venner til de som ble skadet.
Så fort kan det skje.
Man kysser og vinker kanskje farvel før jobben og plutselig er det skjedd. Det grusomme som man aldri tror skal hende en selv.
Så ta vare på hverandre, alle sammen og ha en vakker dag !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar