Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 27. desember 2013

Lykke

Kjerringa ble deilig vekket idag også av One and Only.Vanlig prat og skravling før dusj, og dagen var igang.
Tredje juledag. Byttedag for de som har fått to av hver eller noe de ikke likte eller kunne fordra.
Ingenting av forannevnte passer på meg, så jeg forholder meg helt rolig idag.
Beina og håndflatene er bortimot like fine som før svevet og krasjlandinga, så jeg går nokså normalt.
I dag var det pinnekjøtt for 4. dag på rad i heimen, men denne gang kamuflert som lapskaus.
Deilig. Men så er det slutt.
I morgen er det stor fest for det lille barnebarnet til godeste venninne.
Da skal det trekkes i bunad. Mye god pakistansk mat blir det helt sikkert, men den er ikke så farlig for "linjene" som vår julemat.
Jeg føler meg nokså forspist og uvel akkurat nå. Vedder mye på at jeg ikke er helt alene om den følelsen.
Jeg fortalte O a O at jeg nok hadde gaina noen ekstra kilo iløpet av jula, og om han i så fall var like glad i meg. Svaret var lakonisk og kom raskt: "Why shouldnt I ?"
Lykke var overskrifta på dagens blogg. Lykke er det jeg er fyllt til randen av nå. All slags lykke.
Men aller mest av den vidunderlige følelsen av å bli elsket over alt i verden av den man selv elsker.
Det er lykke, det.
Så det må bli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar