Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 6. april 2013

7 riktige.....uten å jukse

Kjerringa kom seg sannelig opp idag også, til gråvær. Men sola ser ut til å vinne kampen etterhvert.
Katta kom inn, litt spakere i målet. Kanskje har hun klart å lokke til seg en kattehunk iløpet av natta. Og hun er det mer enn vel unt. Så kanskje roden senker seg i rosehuset omsider, sier jeg til henne.
Da bare ser hun bare hånlig på meg med sine, grønne, skjeve katteøyne, som om hun vil si: - Ja, det er enkelte her som er heldigere enn andre -.
Så da takker jeg for oppmerksomheten fra den kanten.
Ellers klarte jeg 7 rette på quizzen. Det er lenge siden, det.
Tross bortimot galskap på enkelte områder, så fungerer i alle fall de små grå når de skal.
Og noe skal man sannelig være takknemlig for her i verden.
Og så dagens øreplager til slutt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar