Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 26. april 2013

Fremdeles....

Kjerringa omtrent stuper kollbøtte ut av senga for tida, i pur glede. Livet er absolutt ikke det verste stedet å oppholde seg.
Og kanskje, kanskje, kanskje..Jeg sier ikke mer.
Det er bare så utrolig godt å være meg. Snart kan jeg begynne så smått å klippe ned rosene. og får litt orden rundt husveggene. Det er jo snart 17, mai og alt.
Så hvis det hender noe alvorlig rundt om i verden de nærmeste 2 - 3 ukene, ikke bry dere om å informere meg. Verden min er for tiden ikke compatibel med den hårde virkeligheten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar