Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 8. april 2013

Endelig mandag

Kjerringa sto opp idag også, til en ny, litt småsur dag, men sola ser ut til å få overtaket, så da blir alt så bra så. Våren er utrolig treig i år, men da får vi følge den desto lenger.
Gjengangeren bringer nytt om Vigrid. De har hatt en såkalt konfirmasjonsseremoni på Borrehaugene. Er det bare meg, eller ble ikke de nektet adgang til Borrehaugene for bortimot ett år siden ?
Hva har forandret seg siden dengang ?
Her får de holde på med våpen og greier på offentlig sted, og det blir ikke sett på som ulovlig fordi, og jeg siterer politiadvokatens: "Det er en aktverdig grunn til at de har våpen der"
Men her faller jeg ut. Ble ikke de ansett som uønsket på Borrehaugene og nektet adgang dit ?
Hvordan kan da deres mer enn tvilsomme seremonier plutselig bli en aktverdig grunn til å bære våpen ?
Jada, jeg skal ut og feire min bestemors 120 årsdag, så det er da en aktverdig grunn til å bære en pistol på offentlig sted, for å saluttere litt for henne ?
Nei, dette forstår jeg sannelig ikke, men det er vel som sagt bare meg....
Og tro bare ikke at dere slipper unna litt hard luuuuuuve på morrakvisten




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar