Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 23. april 2013

På oppfordring.......

Etter utallige oppfordringer (3), ser jeg meg tvunget til å blogge litt igjen. Men hvor interessant er nå ei kjærlighetshistorie der hver følelse og hver mening må skrives ned ? Og attpåtil på et fremmed språk, eller egentlig det tredje norske språket, engelsk.
Men OK, jeg tar den utfordringa.Livet går videre. Jeg skal ikke plage dere med detaljer, det ville være å gå de store forfatterne på området i næringa. Og det føler jeg meg ikke helt på høyden til enda.
Men les 50 shades of grey, Lasso rundt fru Luna og Sangen om den røde rubin. 
Bland det sammen til en salig røre, krydre med luuuuuuuve til du nesten spyr, varm opp og velbekomme, det er servert !
Og utrolig hvor fornuftige tekster det er de gode, gamle kjærlighetssangene ? Det har jeg aldri lagt merke til før !
For eksempel denne

Skjønner dere nå hvorfor jeg holder meg unna blogging for ei stund ? Jeg hater å plage mine medmennsker mer enn høyst nødvendig. Men sånn er det i alle fall fatt.
Og for å ha det sagt, våren har aldri vært vakrere enn iår.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar