Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 1. april 2013

og noen har det på en helt annen måte

Kjerringa sto opp til kattkloring på soveromsvinduet. Katta har funnet stolen sin snøfri og bruker den for alt den er verdt, å kommme seg opp til vinduet og få Kjerringa våken, er pri 1.
Og hun klarer det.
Etter en dusj og halvveis ned i kaffebøtta, begynner verden å komme på rett kjøl igjen.
Jeg er våken og kan se at det tegner til å bli en vakker soldag, igjen.
Men jeg må si at nå har jeg fått nok......
av alle hellige og halvhellige dager.
Nå ser jeg virkelig fram til hverdagen med havrelefsa.
Nå har ikke min påske på noen måte væt overdådg, tvertimot heller nøktern. Men jeg kan ikke noe med helligdager. Jeg er et hverdagsmenneske som trives med hverdagene, den ene mer hverdagslig enn den andre.
Jeg vet at jeg tråkker på mange ømme tær eller følelser når jeg sier dette, men det får stå sin prøve.
Leve hverdagen !
Nå er det Gudskjelov lenge til neste økt med hellige eller halvhellige dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar