Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 9. oktober 2013

Høstdag

Kjerringa kom seg ut av senga idag også. Til vakkert vær og nye utfordringer.
Kaffen smakte godt, Katta kom inn og fikk sin morgenmat. Noe manglet. Jada, han kom ikke på, og da er faktisk morran litt gråere enn vanlig. Eller mye gråere enn vanlig, er vel de helt riktige ordene her.
Men jeg skal ikke klage og beklage. alt har sin grunn.
Igår høstet jeg de første potetene fra den ene bøtta. Lekre mandelpoteter. 12 poteter fra en settepotet er sannelig ikke verst.
Ellers er det ikke stort å melde fra Rosehuset.
Rosene synger på siste verset. Men som de dufter. Jeg tok inn noen igår, og de fyller hele huset med vidunderlig vakker roseduft.
Den ligner den  parfymen som de fine damene brukte i gamle dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar