Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 21. oktober 2013

Mot Himlen

Kjerringa sto opp etter vanlig morrakoseprat og kom seg ut i dusjen. Katta kom inn og satte seg på servantbenken og vasket seg også. Vi er renslige her i huset, må vite.
Etterpå var det kaffe, kruttsterk så den river i toknan, laget av Enbårne. Ut etter avisa, tett fulgt av Katta. Og så er det å siiiiige ned i godstolen med kaffe, avisa, TVen på med hva som har hendt i natt ogvanlig GM-pjatt, mens jeg prater videre med One and Only og sveiper over facebook som snarest.
En rask telefonprat med Brormajnn er også med på å kjøre dagen rolig igang i Rosehuset.
Idag er det Frivilligsentralen nesten hele dagen, bare avbrutt av hjemom for at Enbårne skal legge om til vinterdekk på min røde lille skjønnhet.
Kanskje en snartur nedom til søte Tante med noen av sommerens siste roser. Grunnen er det  bare hun og jeg som vet om.
Så nå er det Händerna mot Himlen og ready, steady, GO......... !!!!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar