Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 27. oktober 2013

Søndag i oktober

Kjerringa kom seg på badet og i dusjen etter å ha blitt vekket tidlig idag av One and only.
Vi skravlet litt på morrakvisten. Alltid koselig.
Uansett om vi koseprater eller tar en diskusjon på strak arm. Han er der for meg, og jeg er der for han.
Været er ikke helt som forventet. Det var ikke meldt dette regnet, men hva gjør vel det, når man har varme og koselige hus å være inne i.
Med tente lys til kaffe og nybakte kanelboller, bakt  av Enbårne, er det absolutt mulig å komme seg helskinnet gjennom sånne dager også.
Skulle egentlig hatt middagsgjester idag til fårikål, men det kom noe på for dem, så det blir bare oss to.
Trivelig det også, for snart er jeg alene igjen.
Bortsett fra at koselig venninne fra høye nord kommer innom en tur tirsdag. Det gleder jeg meg til.
I morgen er det mat fra Irak på 37.  Matkurset går videre...og kanskje blir det bok av det ? !
OG søndagen er fremdeles ung.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar