Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 7. oktober 2013

Mandag

Kjerringa ble vekket med et høyt smask fra mobilen. Good Morning Honey, var den koselige meldinga som åpnet mine blå. Etter litt koseprat, var det opp og i dusjen, katta inn, kaffen kokt, skiva med banan klargjort......og roden og freden med GN. Det er på tide, på tide, på tide, på tide å stå opp.......med Winnies fløyelsmyke stemme.
Regjeringa er ikke enige med seg selv om hvordan og hvem, så vi får bare smøre oss med tålmodighetssalven.
En annen ting som irriterer meg mer enn godt er. Jeg skulle sende en bitteliten pakke til My One and Only, ringte til DHL og sjekket hva det kostet. Prisen på forsendelsen fra Oslo, var dyr, men akseptabel. Jeg pakket etter alle kunstens regler. Min enbårne hadde veiene forbi forsendelsesstedet, så han skulle ordne det.
I dag fikk han beskjed på angjeldende kontor om at den bittelille pakken ville koste 3 ganger så mye som opplyst i telefonen ! Hvordan kan sånt gå an ?
Ren svindel og snyteri.
Siste han fikk beskjed om der, var at han måtte bare ikke finne på å sende den med posten, for da kom den ihvertfall aldri frem, .
Jeg blir så eitrende forbanna over sånn uredelighet, så jeg skal jaggu sende den rekommandert med posten, for da kommer den fram. Jeg har forsøkt det før, med godt resultat.
Så sånn går nu dagan her også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar