Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 17. juli 2013

blogger


Kjerringa sto opp i fin stil idag, til en vakker morgen som ga løfter om enda en herlig sommerdag. Etter dusjing og andre morgenruteiner var det bare å synke ned i godstolen med kafffebøtta og youghurten og sveipe innom Facebook for å hilse på venner og bekjente, og sannelig, en liten morgenhilsen fra my one and only også. Snart kom han innom og pratinga var igang, både på chat og Skype. Joda, man har da modernisert seg.
Og som vanlig blir vi bare sittende og se på hverandre før vi klarer å få sagt noe. Vi er noen tullinger, men vi er nå som vi er.....og liker det vi ser.
Ellers har jeg litt ferie fra bloggen, men jeg vet ikke om det er av interesse for noen i det hele tatt. All denne selvopptatte skriblinga om......alt mulig, sett fra mitt ringe ståsted.
Jeg tenker nå sånn at dersom folk ikke liker dette, så la vær å les da vel. Jeg skriver når det passer meg og hva som passer meg og ikke resten av verden.
Det var et eller annet klokt hode som uttalte en gang at - Jeg følger min egen tromme - Og ja, det er akkurat det jeg gjør.
Om det passer inn i bildet av en bestemor på 67 år, så må jeg si at jeg gir jamnt f.
Jeg har et godt råd som jeg gir ut helt gratis: Lev deres egne liv og ikke andres !
Ellers ser jeg at vi har fått en splitterny blogger i familien. http://jordmorhildeshage.blogg.no
Og denne bloggen kan anbefales. Her hopper ingen halte høner, for å si det sånn. Full fart i hønsegården.......og utenfor !
Og jada, her kommer dagens luuuuuuuve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar