Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 15. juli 2013

Mandag


Kjerringa våknet opp til litt mer liv i huset. Den enbårne var kommet hjem fra sin nordnorske ekspedisjon med Riddu Riddu og tilliggende herligheter. Wenn Jemand eine reise tut............
For oss hjemmesittere, Katta og jeg, er det rene eventyret som utspiller seg rundt oss, med all denne ferien.
Og vi får jo høre fantastiske beskrivelser og derved delta og dessuten se bilder, så vi savner intet.
Vi er såre fornøyde med å være i hjemmetjenesten. Det hverdagslige og vanlige er våre sterkeste sider.
Vi er hverdagsmennesker, både Katta og jeg. Vi vil at alt skal være som det alltid har vært. Det er tryggest sånn.
La andre reise rundt, vi har drømmene, her vi sitter og enten stirrer inn i veggen eller sover (katta) eller chatter på internet (jeg).
Livet er passe utfordrende for oss begge. Akkurat sånn vi vil ha det.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar