Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 14. juli 2013

Ettertanker på en søndag


Nok en flott sommerdag å kravle seg opp til. Inn i dusjen, kaffe, youghurt, fb og veeeeente.
Og jada, alt godt kommer tl den som har tålmodighet.
Søndag. Soldag.  En dag for bønn og takksigelser.
Og jeg har mye å takke for. Forholdsvis god helse. Tok en skikkelig rock n roll med vaskeromsdøra innlagt noen hundre oppneder på stepmaskinen til morran. Joda, det er fremdeles liv i gamle bein. Ikke ble jeg særlig andpusten heller.
Jeg har det jeg trenger av det meste. Av noe har jeg mer enn nok.
Og jeg har det mest dyrebare av alt, kjærlighet til og fra. Dette fantastiske ordet som inneholder alt i hele verden. Alt vi trenger. Har vi kjærlighet, har vi alt.
All you need is love, sang Beatles. Og ja, de hadde så rett så rett.
Så takk for at jeg har kjærlighet.
Penger er det mindre av, men det er også mindre viktig. Har man så man får betalt regningene og til mat på bordet, så skal vi takke. Så jeg takker og er fornøyd.
Jeg har et drømmehus som det er en glede å våkne opp til hver dag.
Jeg vil takke for at akkurat jeg er så velsignet.
Amen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar