Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 3. september 2013

Flerkulturell Kvinnegruppe

Kjerringa våknet som vekket. Men det var nok den indre klokka som slo inn. Jeg måtte ønske my one and only lykke til på en lang reise. Og klarte det.
En koselig morraprat ble det også...og en kopp kaffe.
Hvordan det skal gå med fraværende nett eller intet nett i minst et døgn, gjenstår å se.
Tankene er mange nå, om alt.
Men dagen er ny og ubrukt. Dusj og sånt er gjennomført, katta er inne og matet, de første nyhetene er tatt inn, og nå mener jeg ikke Gjengangeren !
I dag er det første møte i Flerkulturell Kvinnnegruppe etter ferien.
Som vanlig er vi i FIF sine lokaler i Storgata 37 i Horten fra klokka seks og utover.
Så er du kvinne, er du mer enn hjertelig velkommen !
Programmet er litt variert idag, Men som vanlig kjempetrivelig og mange skravleglade damer med nye ideer for programmet fremover.
Jeg gleder meg i alle fall.
Det er nesten vanskelig å tenke seg at vi er godt inne i september med de dagtemperaturene vi har.
Jeg håper vi får en herlig Indian Summer utover.
Og livet halter videre i Assadregimet. Blir det eller blir det ikke ?
Måtte den Allmektige forby det og la partene finne en annen løsning.
Og jada, here it comes, uansett. Litt annet tema, men egentlig det samme.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar