Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 19. september 2013

Torsdag i september

Kjerringa ble vekket av en sjokkmelding fra One and only.  Jeg var fremdeles i halvørska, og leste halvparten før hjertet mitt sank som en stein.
Dette er meldinga:
Im so sad to tell u this: I´m in love with someone else, she is beautyful and ! love her so much. Just go to the mirror u will see her.
I love you
Always remember that I´m always going to be thinking of u, every second of the day, I mean it.
Hjertet krøp på plass igjen da jeg fikk lest resten av meldinga, men snakk om sjokkåpning på dagen !
Vi pludret og skypet sånn etpar timer tilsammen etterpå.
Helt til katta hadde fått nok og satte seg og hyle høyt for å få oppmerksomhet og mat.
Å sånn går nu dagan, den ene før og den andre etter.
Regjeringskabalen legger jeg meg ikke borti, men den legges og legges om igjen.
Det ser ikke ut som de får den til å gå opp.
Og jeg fatter ikke hva Trine S. Grande gjør i det suspekte selskapet ?
Men alle fire er vel like maktkåte, tenker jeg.
Og omtrent selger bestemora si for å komme i maktposisjon.
Jaja, de om det.
Det finnes Gudskjelov viktigere saker i verden enn å følge med på disse fires gjøren og laden.
Og Jens Stoltenbergs sine ord rinner meg i hu:
Jeg er nå her om dere trenger meg !
Klok han.




1 kommentar:

  1. Godt at Jens er klar, for disse fire tror jeg ikke blir enige. Tenk at Siv kan be Erna om ikke å si noe, i en spesiell sak. Erna sa at de også fortalte hverandre historier - jamen, sa jeg smør, hva for en regjering blir det ut av dette da???? De kan bruke både uker og måneder er jeg redd.

    SvarSlett