Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 24. september 2013

til jul

Kjerringa våknet i fin stil i dag også. Morgenhilsen fra blid og fornøyd One and only. I dusjen, Katta inn, mating, kaffen ferdig og nyytes med et knekkbrød med kylling og tomater.
Mer småprat, mye mer, om dette og hint.
Om jeg sier det tusen ganger om dagen, så blir det ikke mindre sant av den grunn.
I am blessed, blessed, blessed.
Om jeg fikk leve mitt liv om igjen har jeg bare ett ønske: At jeg skulle møtt han tidligere, sånn at jeg kunne elske han lenger.
Jada, jeg vet: sentimentalt, tåredryppende romantisk vis vas for de som er blitt helt voksne på alle måter.
Men bryr det meg ? Ja, midt i ryggen.
Dessuten en annen herlig opplysning for oss litt barnslige sjeler: Det er nøyaktig 3 måneder igjen til Julaften.
Snart skal vi begynne å glede oss skikkelig, pepperkaker, gløgg, levende lys, kos. En tur på Plantasjen og rulle litt i julestemning hører også med.
Kanskje noen pakker, selv om jeg hvert år sverger ved alt som er hellig, aldri mere pakker, ikke det stresset igjen.
Hmm, men det er jo det som er jula, å glede noen med noe de ikke drømte om at de noensinne trengte eller vil trenge resten a livet.
Og jada, idag også




1 kommentar: