Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 11. januar 2014

3 idag !

Kjerringa ble som vanlig vekket varsomt av One and only. Etter småprating og litt mer kos og kisssss, var det ut i dusjen og etterpå inn med Katta, mate henne, og så den velsignede kaffen, som virkelig får systemet igang, på alle måter.
Hele tiden pratet vi om dette og hint, sendte hverandre bilder av hverandres gjøremål og fortalte om planer for dagen videre.
Vi er hjemme i hverandres liv. Ingenting er for ubetydelig eller uinteressant. Alt er like viktig og spennende.
Jaja, sånn går nå dagene.
Idag er det lørdag og dermed den vanlige quizzen på baksida i Gjengangeren.
Den er sannelig ikke enkel sånn på morrakvisten. Flaut å si, men idag klarte jeg bare 3 av 10 !
Jeg må skjerpe de små grå. Forsøke å bruke dem til litt annet enn tanker rundt Oss.
Selv om jeg forsøker, så er han i alt jeg gjør og tenker.
Jeg føler meg som Arne Garborgs Haugtussa.
-For om eg søver, eg om deg drøymer-
Hennes lagnad var bare så trist, håper inderlig vi er heldigere.
Jeg vet at jeg har mange som ønsker og ber for oss. Takk til dere alle. Vi trenger det.
Vi våker og ber begge to til krampa tar oss.
UDI er ikke kjent for å være særlig romantiske av seg. Vi ber om at søknaden skal havne på bordet til en som føler med to forelskede, so madly in loved.
Alle romantiske sjeler der ute: Ønsk eller be eller send oss en vennlig tanke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar