Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 17. januar 2014

Utfordring

Kjerringa karret seg ut i dusjen idag også til livgivende, oppvekkende varmt vann.
Katta elsker dette varme vaskevannet, så hun sitter og leker med det i utkanten av dusjdørene.
Men alt må ta slutt, også morradusjen, både for Kjerringa og Katta.
Så vi tuslet ut på kjøkkenet, kokte kaffe på gammeldags måte, som vanlig, kattemat og vann til Katta, to snudde speilegg med kaviar til meg.
Dagen var igang med fortsettelse av morrapraten med One and Only. Nå var det en email som var sendt feil og savnet. Min feilsending, hans savn.
Da jeg hadde fått rettet opp miseren, begynte jeg å tenke på bloggen. Og jeg fikk en ide.
Jeg kan se at jeg har lesere fra Norge, USA, Thailand, Belgia, Nederland, Tyskland og noen ganger fra Kina og Russland også.
Tenk om alle mine lesere kunne sende meg en liten kommentar om hvorfor dere leser bloggen min, om dere er norske, eller om dere får den oversatt før dere leser den. Og selvfølgelig hva dere synes om alt dette hverdagspjattet ?
Så jeg utfordrer dere herved !
Dere er hjertelig velkommen i dag og alle dager til å lese den.
Ha en vakker dag alle sammen ! Og nå gleder jeg meg til å lese side opp og side ned med kommentarer fra dere, Klem i vintermørket gjør allltid dagen bedre.
Så stooooooooor klem !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar