Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 31. desember 2011

GODT NYTT ÅR !

Kjerringa og Katta vil med dette ønske alle sine trofaste lesere her hjemme og utenlands et fantastisk nytt år med to gamle "bønner"
- Gud bevare dette hus fra ildebrand og tyve,
fra kjerringprat og djevelskap
og mus og lus
og tomme fat -
Den andre er Flaggskipperens bønn:
- Kjære Gud,
Jeg tør ikke bede om bedre hukommelse,
men nok om mindre selvsikkerhet,
når jeg tror mig at huske ting,
som andre mener var anderledes.
Lær mig,
at jeg også en gang imellom
kan tage feil ! -
Med dette anser jeg at 2012 er sikret, tajma og tilrettelagt for hva det enn skal være.
Så GODT NYTT ÅR !!

1 kommentar:

  1. I want to thank an awesome medical Doctor in the person of Dr Collins who has made my family and i proud in trust and urgency, he bought off one of my kidneys for his patient with awesome amount of money in dollars, i came across his email address on the internet as doctorcollins3@gmail.com published by one Michel and Lopez thanking him and telling the world on how he came to their rescue financially as a result of buying their kidneys without stress, i quickly applied via the email and i was given all the attentions i needed by Doctor in less than a week i met all the requirements, and my half money was like a dream when it came into my bank account before the transplant, i urge you to contact on Dr.Collins via; doctorcollins3@gmail.com for your financial awesomeness to come through like mine few months ago. I promised to do this when i eventually scale through.
    doctorcollins3@gmail.com

    I am MARK
    From Thailand.n

    SvarSlett