Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 21. januar 2012

Snø, snø og mere snø----

Kjerringa sto opp til et forrykende snøvær og Katta som omtrent var klistret til vinduet i desperat kloring for å bli sluppet inn i varmen.
Nå er jo været noe man ikke får gjort noe særlig med, så man må bare cool'n og finne seg i det.
Men jeg hater det !
I dag er det lørdag og Dagblad med Magasinet og kryssord. Det er noe å glede seg til.
Jeg har mat nok.
Jeg har ved nok, så jeg kan fyre i ovnen og ha det varmt og deilig mens jeg koser meg med kryssordet.
Jeg skal ikke klage.
Men likevel er jeg ingen fan av dette hvite som laver ned.
Akkurat nå dro Leieboeren ut i snøkavet med handleliste, for det var jo ikke bare Dagbladet........ Man skal kose seg litt også. Det er jo lørdag, gudskjelovkvelden.
Så de som vil får kose seg i dette hvite kavet.
Jeg skal nikose meg inne med avis, TV, FB og bok med handling fra 1300 tallet.
Og Katta skal kose seg også.....inne i varmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar