Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 22. januar 2012

Whom ?

Today, the Old woman is awakening to a totally white world. The Cat is scratching freneticly on the window and is happy to be let in to the warmth.
This could be a blog on plain English, just to please my readers in USA, cause I'm so very, very curious to know whom you are !
And I have for a long time hoped for a little comment from at least one of you, but nothing at all------
In my head I make pictures of a little community somewhere over there, who love to read about Norway and a little town in the southern part of the country, but I may be wrong.
So please let me have some words from you !
I feel like ET calling out in the blue.
Resten av dagens epistel går på godt, gammelt norsk.
Ikke tror jeg at min vaklende skoleengelsk står til gull heller.
Men verd å prøve, for jeg blir mer og mer nysgjerrig på hvem alle disse amerikanske leserne er.
Jeg har av en eller annen grunn flere amerikanske enn norske lesere !
Men det er akkurat det samme for meg hvem som leser det jeg skriver, for jeg skriver uansett. Har total skrivekløe.
Jeg tenker noen ganger at all denne skriveenergien kanskje burde vært lagt på ei bok.
Kanskje ei bok som kunne blitt en bestseller og blitt oversatt til mange språk og gjort meg ufattelig usannsynlig, skremmende rik.
Og sånn kan man drømme seg bort mens Katta slafser i seg tunfisken sin, det er jo søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar