Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 8. mars 2013

10 årsjubileum

Idag er dagen, og Kjerringa var rask opp fra bosoa idag. My står på tapetet, for her går det unna. Jeg var utsatt for et dumt fall igår, så høyresida er ikke helt på topp, forslått og blå på de mest utenkelige steder.
Men ikke verre enn at jeg overlevde med veldig god margin. Det flaueste var at det ikke var ute på glatta, det er liksom mer legitimt.
Det var inne mens vi holdt på med pyntinga til festen i kveld. Et bord var ikke satt skikkelig sammen, jeg skulle flytte det. Bordet kollapset. Jeg ramla oppå bordet og fikk fire stoler oppå meg.
Men det gikk bra.
Det betyr vel bare at 10 årsjubileet blir vellykket.
Og for jenter/kvinner som ikke vet hva de skal gjøre idag: Kom på Røde Korshuset i kveld klokka 18 og feir sammen med oss. Flerkulturell Kvinnegruppe er 10 år.
Ta gjerne med en matrett. Vi skal spise mat fra hele verden, danse og le og riktig kose oss.
Dette er en skikkelig jentefest, uten både alkohol og menn, men garantert moro.
Så vær hjertelig velkommen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar