Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 25. mars 2013

Den stille uken

Kjerringa sto opp idag med det lengste beinet først, kom seg ut i dusjen og fikk dagen igang uten for store problemer.
Idag blir det påsketur på borrestranda, hvis bare det blir litt mere sol. Her skal våren letes fram, enten den vil eller ikke.
Min gode venninne og jeg skal ta med kaffe, pledd og mat. Så vi skal kose oss, uansett.
Og så skal vi ta masse bilder av våren og havet og plukke med oss greiner som jeg skal pynte med egg og kyllinger og små høns.
Jeg har etpar store påskeegg som skal fylles med godis.
Idag blir det lammelår, spekket med hvitløk.
Så påska er i alle fall her.
Resten får komme av seg selv.

1 kommentar:

  1. God påske...Sekttiårsgleder har fylt påskeegget og tenker på lammelåret, hun også:)

    SvarSlett