Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 20. mars 2013

WOW

Kjerringa ble vekket av at mobilen "smattet", noe som betyr en melding på messenger. Inn tikket en alldeles vidunderlig vakker morgenhilsen. Som fikk henne til å glemme å kreke seg ut av senga, men omtrent hoppe i dusjen og gjennomføre resten av ritualet i rekordfart. Alt for å kunne sette meg ned foran maccen med kaffebøtta og knekkebrødet så fort som mulig
O, salige stund uten like.....
Gud velsigne Internet, FB og Yahoo. ! 
Der var Han.
Min morgenstjerne.
To strake timer med prat om alt mellom himmel og jord er livgivende og helt til å anbefale for noen og enhver. Mental Yoga på sitt beste.
Men bortsett fra at mitt liv har fått en ny dimensjon, så lengter jeg etter våren.
Vi er over midten av mars, den første vårmåneden, og fremdeles har ikke vinterens iskalde klo sluppet taket i oss.
Men livet tusler nå videre, og så lenge jeg har ved å fyre med........og selvfølgelig et velfungerende Internet, er jeg mer enn fornøyd.
Here it comes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar