Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 1. mars 2013

Hahaha

Da Kjerringa hadde karret seg på beina og benket seg med kaffebøtta, knekkebrødet og Gjengangeren, fikk hun seg en god latter da hun kom til Anders på baksida.
Der hadde han kommet med et "forslag" til driftssikker Bastøferge. Det var en galei, rodd av x antall slaver, akkompagnert av en traust trommeslager i forkant på dekket. Ferga var ellers forsterket i baugen med påspikrede treplanker.
Jeg lo høyt. Hvor får han det fra ?
Jeg må si at jeg er svak for mennesker med fantasi over middels. Veldig svak. Jeg er selv velsignet med mer fantasi enn noen ganger burde vært lovlig, Så man kan trygt si   - It takes one to know one -
Det er deilig befriende å se galskapen utpenslet i herlige streker av en mester.
Det er deilige dager som starter med en god latter. For ikke å snakke om at den forlenger livet, så jeg har planer om å bli minst 100 år.........hvis helsa holder.

3 kommentarer:

  1. Så du ikke opptrekkeren på toppen? Her var morgen helgardert.

    SvarSlett
  2. Mener at fergen var helgardert.

    SvarSlett
  3. Jo, jeg gjorde det, men ville ikke kommentere alt.....

    SvarSlett