Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 7. mars 2013

En vakker dag.......

Kjerringa visste med en gang hun våknet at dette ville bli en dag med mange utfordringer av ulike slag.
Men det var bare å komme seg i dusjen, slippe inn Katta. Hun er forresten litt sur fordi hun må være ute om natta, men ellers grei å ha med og gjøre, bare hun får mat når hun forlanger det. Nå har hun faktisk snart fått i seg to grillede kyllinger på godt under en uke, ved siden av vanlig kattemat og tørrfor.....og kjenner jeg henne rett, og det gjør jeg, en og annen flygende skapning...... også kalt småfugl.
Så hvorfor denne nesten ubevisste følelsen av travelhet ?
Jo, fordi i morgen skal Flerkulturell Kvinnegruppe feire sin 10 års bursdag. Og i den forbindelse er det mye å ordne og huske på.
Men takket være min godeste venninnes utrettelige pågangsmot, kommer vi nok vel i havn, og det med stil.
Så nå er det bare å få i seg oppvåkningskaffen og en youghurt med blåbær og rulle dagen igang.
Vi er i alle fall heldig med været.
Og neida, dere slipper ikke unna mine uuttømmelige, romantiske følerier idag heller



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar