Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 16. mai 2013

dagen

Kjerringa våknet opp av at katta sto nedenfor senga og mjauet, og av kaffeduft. Og
så kom jeg på  at jeg måtte opp og lage frokost til mine to "sønner", så da ble det fart på meg.
Jeg kokte egg og laget en skikkelig frokost til å gå på noen timer. Den ene skulle kjøre til Sverige, og den andre skulle med fly til Belgia.
Det var en skikkelig koselig frokost med masse prat om nisser og troll, 17. mai og vikinger og spissmus og kakesorter og forurensing og fossile brennstoffer og oljeboring utenfor Lofoten og Vesterålen, og om hagenisser i Belgia og om den vakre byen Antwerpen, som er Stefans hjemby.
Akkurat en sånn frokost som Lillebjørn Nilsen synger om. En perfekt frokost.
Så nå er de reist og huset ble veldig tomt.
Men man lever lenge på kjempeklemmene jeg fikk før de dro og de vakre ordene fra min yngste "sønn" - Its like coming home, coming to you -
Så nå er det å ta fram bunaden, gå over sølvet og håpe for det beste for morradagen.
Og neida, det er ikke over


1 kommentar:

  1. Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that
    I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.

    my blog polo outlet online

    SvarSlett