Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 26. mai 2013

nydelig søndag

Kjerringa sto opp, litt stiv og støl etter dansinga igår, men ikke verre enn at hun gikk ut i hagen og jobba etter ei bøtte med kaffe og et knekkebrød. Menisken er plagsom til tider, men den er til å leve med. Jeg kan i alle fall ikke holde senga av den grunn.
Jeg har en teori om at jo mer man ligger, dess sykere blir man og vondtere får man.
Så det er bare å komme seg opp og igang. En støttebandasje er heller ikke feil.
Og dagen i dag har bare vært så alldeles perfekt.
Sol fra klar himmel og en mild bris så det ikke ble for varmt.
Søte Tena har lånt bilen min idag og som takk vasket og støvsuget hun den.
Snakk om takknemlighet. Og glede på begge sider.
Idag fikk jeg gjort et skikkelig tak i rosejungelen. Resten skal friseres i morra, selv om de stritter imot aldri så mye.
Jeg skal jo ikke myrde dem, bare hjelpe dem til å bli vakrere til sommeren.
Og neida, her er mere, dere slipper ikke unna idag heller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar