Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 9. mai 2013

Himmelspretten

Kjerringa kravlet seg ut av senga med mer muskelsmerter enn på lenge. Grunnen ? Joda, hun lærte eller begynte å lære magedans igår, samt linesalsa. Det verker som f...., men det må vel bety at det er sunt ? No pain, no gain, som de sier. Og gøy var det lell.
Men etter velgjørende varmtvann, ei bøtte med sterk kaffe og noen skiver melon, ser dagen lysere ut, selv om den fysisk er meget tåkete.
Litt luuuuuuv på morran er heller ikke feil.
Livet er egentlig ganske allright, når alt kommer til sans og forsamling.
Det er faktisk gøy og uforutsigbart. Og det leker.
Katta går fremdeles rundt og lager dette merkelige målet, og jeg forstår henne. Kunne snart gjort det selv, men det ser ut som om jeg skal slippe det innen kort tid. Jeg sier ikke mer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar