Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 18. mai 2013

Etterpå

Idag var det en fryd og en glede å stå opp. sola skinte, fuglene kvitret og alt var fantastisk på alle fronter og bauger.
Livet er, når man legger til en kaffekopp eller to, sannelig ikke det verste man har.
Etter en dag i bunad og fest både på utsia og på TVen, er jeg vel fornøyd for i år.
Jeg synes barnetoget blir større og større, flere og flere unger som kommer i sin fineste stas og feirer bursdagen til Norge med hurrarop og norske flagg.
Og gårdagen må vel være en av de absolutt vakreste 17. maier i manns minne. Alt klaffet. Været, bjørkenes grønne slør, varmen.
Som tatt direkte ut av en katalog for å promotere Norge for turister.
Ja, vi har all verdens grunner til å elske dette landet. Vi er faktisk velsignet på mange måter
Jeg tilbragte noen timer sammen med tante på Indre Havn sykehjem. Også der var det kos og stemning, med dørene åpne ut til vakker hage, fuglekvitter og havlukt.
Og nå litt luuuuve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar