Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 24. mai 2013

Love

Kjerringa våknet etter ei urolig natt med ekle drømmer, stiv og støl i hele kroppen. Men en deilig, varm dusj og litt lovetalk til kaffen hjalp henne opp i water igjen.
Så godt å ha noen der som alltid er villig til å lytte og kommentere, trøste og bære. For ikke å snakke om å få meg til og gå rundt med et tåpelig flir  hele dagen.  Til og med hjelpe meg å leite etter ei bortkommen fil på datamaskinen min. Sannelig ikke verst på minst 3000 mils avstand.
Jeg er utrolig heldig som har så mye kjærlighet i livet mitt. Det strøymar på meg så eg knapt kan andas, som dikteren sa.
Og for meg er det blitt like viktig som luften jeg puster inn. Høres dumt ut, jeg vet det. Men sånn er det bare.
Så det snubler to mennesker rundt på hver sin kant av verden og lever og ånder for den tida de kan ha sammen på internet. Begge med et tåpelig flir rundt munnen og hjertene fulle av loooooove.
Og for ei romantisk sjel som meg er det jo helt fantastisk og en gave fra oven.
Om det varer i tre måneder til eller tre dager eller tre år, eller som vi satser på forever and a day, er det ingen som vet. Livet er skjørt og usikkert i disse dager.
Men vi har hverandre nå, idag, og er fornøyd med det.
Og i kveld har vi også en date.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar