Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 7. juni 2013

av senga






Kjerringa følte seg frisk som ei nystemt fele , så hun kom seg opp litt faderlig fort. Mye å gjøre, mye å føre, krever sannelig sin kvinne.
Gårdagens halsondt er borte, og bra er det. Kanskje det blir fest på meg ikveld, likevel.
Jeg ser av boka mi at jeg er invitert bort både idag, i morgen og søndag. 
Himmel og hav, jeg er visst blitt populær på mine litt eldre dager.
Får forsøke å stille opp så godt jeg kan, men da det er fremdeles helsa som bestemmer dette.
Å, som jeg venter på my man nå. Hvordan har hans natt vært ? Savner han meg ? Elsker han meg fremdeles  ( som i går kveld, man kan aldri vite)?
Ja, livet skal ha sine, for enkelte bagatellmessige utfordringer, for andre selve tilværelsens være eller ikke være !
Og  i morgen er det bryllup. Gleder meg. Gjestene, pynten, kjolene, romantikken. Helt i blinken for en romantisk sjel som meg.Siden han er amerikaner, så får jeg dra litt på her.
Everything is big in America !





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar