Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 13. juni 2013

Sommerregn


Kjerringa sto opp idag også, inn i dusjen, slippe inn ei jamrende, søkkvåt Katta, som sendte meg bebreidende blikk gjennom smale, grønne øyne, hente Gjengangeren, lage kaffe og knekkebrød med kyllingpølse med majones.
Dagen var igang.
Det vil si, en ting mangler, min one and only har ikke ønsket meg good morning, honey, enda.
Men det er litt tidsforskjell, og det ble sent i natt, så han er meget kjærlig tilgitt.
Det regner visst ute, men i hjertet skinner sola hver eneste dag, og det har den gjort i snart fire måneder.
Og akkurat nå tikket han inn. Eller tikket inn er feil, han holder buzzeren nede så det høres ut som en baby skriker etter meg. Og det er det jo også......My very big baby,
Grem dere, hvis dere har anlegg for det. Eller aller helst, gled dere med meg.
Jeg elsker det og livet føles alldeles herlig, selv om regnet pøser ned over rettferdig og urettferdig.
Det er grovær og det grønnes rundt Rosehuset.
Innsiden er fylt av hjerter og glede.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar