Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 2. juni 2013

Sommer, sommer !

Kjerringa står opp tidligere og tidligere. Kanskje fordi det er så lyst og fuglene synger som gale utenfor soveromsvinduet hennes.
Uansett. Det er bare så deilig å være til på denne velsignede kloden Tellus for tida.
Igår oppdaget jeg at min vakreste rose hadde overlevd vinterens og snøens herjinger. Jeg ble så glad.
Idag er en deilig dag for å plante en rose og en peon. Plassene er reservert for dem, så det er bare å få dem ned i jorda.
Ellers handler min verden om kjærlighet til alt som gror og om den spesiellt utvalgte på etpar meter.
WOW, hjertet mitt tar et ekstra hopp når jeg tenker på han.
Men foreløpig er dagen såvidt begynt på den andre siden av jorda, så jeg får nok ta fram boksen med tålmodighetssalve og smøre meg med et tykt lag.
Jeg har ellers fått planta ei ny rose og en peon på morrakvisten, så kom ikke her og kom her.
Del denne vidunderlige morgenhilsen med meg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar