Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 23. juni 2013

St, Hansaften


Kjerringa sto opp i dag også, litt stiv og støl etter en urolig natt, varmt var det faktisk også. I alle fall såpass varmt at det trigget festdeltagere rundt omkring sånn at de hojet, sang og ropte høyt i ren og yr midtsommerglede, eller noe sånt, halve natta.
Det var i alle fall et helvetes bråk, og akkurat det skal det jo være en St. Hansnatt, med hyling og roping fra alle heksene på vei til Blocksberg for å feste med Djevelen.
God tur, sier nå jeg og måtte det bekomme dere vel. Det er et helt år til neste gang .........
Mens jeg lå i min ensomhet og slet lakenet helt alene.
Det finnes ikke rettferdighet her i verden.
Selv om verdens herligste mann er der for meg, så er han ikke her.
Og akkurat nå ramlet nettet hans ned, så morgenpraten ble en smule amputert.
Jaja, det er nå engang sånn livet vårt er.
Ikveld er det bålbrenning og kos for de fleste. Men i Sverige firet de fredag, vår familie feiret igår, så idag blir det kanskje ST.Hansaften på TV ? Kanskje med en liten tur rundt for å få med seg et levende bål.
Dagen er fremdeles ung.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar