Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 26. februar 2013

Glatirsdag

Kjerringa sto opp  til en livgivende, varm dusj og fortsatte programmet i fin stil. Dagen ser ut til å bli alldeles nydelig. Internetforbindelsen til Langtvekkiststan med omegn er på plass, og verden kunne ikke vært bedre på det nåværende tidspunkt.
Våren er like rundt hjørnet, skjønner jeg på fuglekoret, da jeg var ute og henta Gjengangeren.
Fugler vet sånn best, for de er allerede begynt å krangle om de beste reirplassene rundt om i nabolaget.
Og jeg skjønner så godt at de vil bygge og bo og fostre opp ungene sine her. For akkurat her er det vakreste området i hele byen, synes også jeg.
Sorry folkens, men akkurat idag er det veldig vanskelig for meg å holde meg seriøs og samfunnskritisk.
Jeg synes bare at Tellus er den vakreste planeten i solsystemet å leve på........og Gud velsigne Internet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar