Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 7. februar 2013

Latskap ?

Kjerringa sto opp tidlig, men dagen har bare rast avgårde, uvisst av hvilken grunn.
Jo, forresten, jeg hadde søte niese på besøk, det var kjempetrivelig. Og jeg fikk en uventet telefon fra Rasio Vestfold om deltagelse i et program om niqam, hijab and burka i det offentlige liv. Og flere telefoner fra slekt og venner, og chatting med kjentfolk og...
Joda, jeg vet hvor dagen er blitt av. De tusen små gjøremål som hver for seg tar så liten tid, men som sammenlagt blir til en hel formiddag.
For å sitere en kjent svensk dikter: -Inte visste jag at alla dessa dagar som kom och gick var själva livet -.
Og siden jeg lå på lading halve gårdagen, så er det mye å ta igjen av rydding, fylle oppvaskmaskinen, hente inn ved. Alt sånt.
Nå er det meldt grisekaldt fram mot helga og vel så det, så nå er det bare å mate ovnene.
Og så merket jeg at lesertallet på bloggen fordoblet seg da jeg fortalte om forelskelse og sånt, så jeg må vel finne på et lignende stunt snart !
Så følg med, følg med.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar