Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 9. februar 2013

Lørdag

Kjerringa sov lenge idag.
Hennes sosiale liv er konsentrert om Maccen for tida, og det har en tendens til å drøye langt utover normal leggetid. Men så lenge jeg får nok søvn, bryr det meg ikke.
Dagen er kald, men jeg må ut og kjøpe Dagbladet. En lørdag uten lørdagsmagasinet i Dagbladet er nesten ikke til å komme seg gjennom.Tror jeg skal unne meg sushi idag. Kanskje et stykke røkelaks også.
Får se hva som frister.
Og så må jeg få båret inn masse ved, for nå kjenner jeg at kulda setter seg, og det er jo også meldt kaldere. Så her er det bare å fyre til ovnen står og hopper.
Ellers lengter jeg som alle andre mot våren og varmere tider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar