Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 12. februar 2013

Kald tirsdag

Kjerringa sov dårlig i natt også, så hun kreket seg opp i 7 tida, stiv og støl og rangsøvd. Men en livgivende tur på badet og ei halv bøtte kaffe, gjorde meg atter istand til å se  en sur, kald vinterdag i hvitøyet.
Gjengangeren virket også som en øyeåpner.
Du snakker om å sette bukken direkte oppi havresekken. Godt at man ikke vet alt om alt. Denne gangen er det Bastø Fosens medlemsskap i Horten Havnestyre
Klart de meler og steker sin egen kake fortere enn de andre medlemmene får løfta kaffekoppene.
Jeg har alltid trodd at Havnestyret var en del av kommunestyret og besto av kommunestyremedlemmer. Så feil kan mn ta.
Og helt soleklart er det jo også at det blir feil i forbindelse med konsesjonstildelinger om videre drift av fergetrafikken over fjorden, for det er jo ei skikkelig melkeku for Bastø Fosen.
Men jeg spørger kun, mitt lodd er ei at svare, som en eller annen vismann sa engang.
Og ei Kjerring kan spørre mer enn ti vismenn kan svare............
Men vi må ha litt kjærlighet på en så bitterlig kold vintermorgen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar