Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 19. februar 2013

Vinterferie

Kjerringa sto opp til en alldeles nydelig tirsdag i februar. Sola skinte, og alt var såre vel.
Og ettter ei bøtte kaffe, ble dagen, om mulig, enda mer til å leve seg gjennom. Neseblodet har stoppet. Må nok ete etpar jernbaneskinner for å få opp dampen igjen, men det ornær seg, som de sier på are sia.
Og snart er det faktisk vår. Bare 10 dager igjen av februar, så er den første vårmåneden her.
Kan hun ikke snakke om annet enn våren og kjærligheten og alt som er fint og flott ?, synes jeg at jeg hører rundt omkring i de rundt 90 hjem som leser bloggen min daglig.
Jo nå skal jeg ta en liten vinterferie, så er dere i alle fall kvitt meg den stunda. ......Og kjærligheten, hipp hurra for den, men noen ganger er den aller best å la ligge og bare streife tankene med ujevne mellomrom, i alle fall når man begynner å slite med helsa og sånt.
Bare en siste tribute:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar