Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 23. august 2011

Stasministeren

Kjerringa har ikke vært helt i water de siste dagene. For mye stress endte med sengeleie i nesten to dager. Same procedure as always.
Men nå er jeg oppe og hopper igjen.
Katta har vært mest oppe hos Leieboeren, for ei syk Kjerring er ikke mye matnyttig..
Jeg må være frisk og rask til imorgen,. for da skal jeg møte et av mine store idealer, selveste Jens, Stasministeren !
Da kommer han tii lille Horten og skal holde appell i Storgt. 37.
Jeg håper at det kommer masse mennesker og hører på han. Ihvertfall skal flere av jentene i Flerkulturell Kvinnegruppe være tilstede.
Mitt andre store ideal kommer nok aldri til Horten.
Hun har det for travelt der hun forhåpentligvis kommer seg helt til topps. Det er Eva Joly, De Grønnes presidentkandidat i Frankrike.
Men selveste Jens Stoltenberg er sannelig ingen dårlig erstatning.
Så imorgen går vi mann og kvinne av huse og hyller han.
Makan til rakrygget og verdig opptreden den siste måneden skal man lete lenge etter.
Han har vært beundringsverdig oppreist midt i sorgen og gruen.
Han er et ekte menneske !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar