Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 24. august 2011

Vill ni se en stjärna ........

Kjerringa er i den 7. himmel, minst.
Nyklemt av selveste Statsministeren ! Det dere !!
Vi i Flerkulturell Kvinnegruppe hadde bestemt oss for å gi blomster til Jens Stoltenberg når han hadde holdt sin appell her i Horten.
Men det var sannelig ikke bare bare. Det måtte klareres med Ordføreren. Hvor vi skulle stå, når vi skulle komme opp på scenen. Bare en eller alle- Jeg sa at vi ville hilse på han alle som en i gruppa. Og slik ble det.
Han var litt forsinket på tur fra forrige by, så vi fikk god tid til å grue oss. Og det gjorde vi.
Han kom, han så, han delte ut roser og han var vakker som en gud..
Han holdt sin tale.
Og vi ble introdusert av ordføreren.
Av en eller anen grunn ble jeg dyttet foran de andre. Jeg gikk fram til han og NEIDE !
Jeg har ikke neid for noen siden jeg var lita jente. Men det kom helt automatisk.
Han ble så overrasket tror jeg at han sa; - Deg må jeg ha en klem hos -
Dån dån.
Og så sa Ordføreren at jeg måtte presentere gruppa til folket.
Og det første jeg sa var: -Det var den beste klemmen jeg har fått i hele mitt liv.-
Og det mente jeg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar