Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 29. april 2011

Bryllupsnerver

TVen står på full guffe mens Kjerringa går til og fra, og Katta flyr i beina hennes, fordi det dufter himmelsk for en liten kattesniff.
Kjerringa får bryllupsgjester idag.
Vi skal ha Tea and toast, eller en svensk/norsk vri på det.
Min kjære, nesten blinde tante kommer og en god venninne.
Og vi skal nyte kjolene, hattene, pynten, kjendisene sammen,  mens vi koser oss med det jeg har stelt til nå på morrakvisten. Jeg håper det faller i smak hos gjestene mine....
Smörgåstårta skal de få, med te til
Etterpå er det kaffe og tantePetralefser.
Menyen er et kongelig bryllup verdig, så jeg tror jeg slapper av nå og nyter sendingen før de prominente gjestene kommer, både til meg og til Westminster Abbey.
Og jeg ønsker selvfølgelig brudeparet all lykke på deres ferd, for det er etter brylluppet livet deres virkelig begynner.
Men vi skal først feire det midt i den byggeplassen jeg bor i for tiden.
Så velkommen til fest !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar