Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 18. juli 2011

Blue, blue blues

Idag er verken Kjerringa eller Katta i form. De har fått nok regn for ei stund. Våt og forpjusket kom katteskinnet inn i morges. Og hun så ut akkurat sånn som Kjerringa følte seg.
Noen dager er bare sånn at man burde bare dra dyna over hodet og bli der.
Man blir ikke snill inni seg av sånne dager.  Men jeg kan jo ikke til stadighet gå rundt og be resten av verden om unnskyldning.
Akkurat idag synes jeg nesten resten av verden burde be meg om unnskyldning. Eller aller best, holde rundt meg og gi meg en god klem.
Det er ikke noe spesielt å skylde på.
Jeg er noenlunde frisk. Om jeg kjenner etter, så har jeg heller ikke vondt noen steder, Ikke engang om jeg kjenner riktig godt etter.
Det er bare en sånn dag.
Bad hair day, kaller de det i fremmenland. Men håret mitt er bad hver dag, så det er en dårlig unnskyldning.
Deprimert ?
For hva da ?
Her har man snart et superdupert bad.
Familien er frisk, Katta er frisk. Jeg har mat nok, tak over hodet, klær og ting så jeg burde hatt garasjesalg snart.
Jo nå vet jeg.
I¨v got the blues !
Det er et godt og dekkende norsk uttrykk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar