Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

mandag 16. april 2012

Mandagen

Kjerringa kravlet seg ut av senga idag også. Hun kjenner på gikta at lavtrykket trykker.
Sammen med det andre "lavtrykket" som vi alle skal gjennom de nærmeste månedene, gjør det ikke humøret bedre.
Men hvem kan være glad hver dag ?
Igår var det en glad dag, med familiebursdag, masse prat og gode kaker, etter et alldeles fantastisk lammelår med tilbehør som jeg laget etter Arne Brimis dyktige veiledning i påskemagasinet til Dagbladet.
Det ble så mørt at det nesten kunne spises med sugerør.
Leieboeren var storfornøyd. Og da er jeg fornøyd.
Senere idag skal jeg til godeste venninne på besøk.
Og jeg skal kjøpe en rull av den føromtalte tapeten til yttergangen idag.
Det ville være katastrofe dersom de ble utsolgt !

Skjønner ?
Så det blir en innholdsrik dag.
Én ting vet jeg helt sikkert,  jeg skal ikke sitte foran TVen idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar