Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 27. april 2012

Reklame

Kjerringa står alltid opp om morran og slår på GMN. med ferske nyheter, Finn med blomster, Wenche med matprat, programlederne med sitt smalltalk .....og reklame.
Det siste irriterer meg grønn og blå mer enn en gang.
Det er sikkert meg, men jeg skjønner mange ganger  ikke hva det reklameres for. F.eks. er det et tvillingpar som står og vrir seg på alle mulige måter til en tåpelig engelsk sang som er blitt en øreorm, men jeg skjønner fremdeles ikke hva reklamen går ut på. De spiser matpakke i forskjellige klær, gjør disse rare bevegelsene før de setter seg ned, hver gang. Det er så utrolig irriterende.
Idag er det i alle fall pynting og forberedelser. til trippelbursdagen i morra.
Jeg gleder meg.
Det er utrolig moro å få til noe sammen med mine gamle, utrolig-unge-i-sinn-tanter.
De vil til og med ha ballonger !
Den ene var 88 nå sist mandag, den andre blir 85 den 4. mai og så jeg da, som blir 66 den 5. mai.
En strålende bukett som endelig gjør hva vi vil !
Så nå er det en snartur ned på ting og tangleverandøren, Europris, før pyntinga starter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar