Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 4. januar 2013

Etterlysning ?

Atter en vakker dag å stå opp til.
6 varmegrader, og dagen er 17 minutter lenger. Nå går det raskt mot mye lysere tider. Og bra er det.
Bilen som ble etterlyst igår ble takket være Facebook funnet fastkjørt i en hekk oppi "Rikingåsen", tom for både bensin og strøm på batteriet. Dessuten var hengslene til bakdøra ødelagt, men verktøyet var intakt. Og det er bra.
Så FB er et fantastisk redskap for å finne bortkomne, les stjålne, gjenstander, bortløpne ungdommer og hunder og katter på avveier.
Jeg har bare en liten bønn. Vi deler og bekymrer oss, men får sjelden tilbakemelding om at objektet er kommet tilrette.
Det kunne vært greit.
Selv fikk jeg selv en etterlysning via mail igår. Noen som syntes at det tok litt lang tid å få bloggen min ut !
Takk ! Kjempekoselig å få tilbakemelding på at noen savner mine små betraktninger.
Ellers leser jeg at Horten Kommune er kåret til Vestfoldt mest effektive kommune !
Jeg tror ikke det er sånn det føles for veldig mange. Men hvis det gjelder pengebruken, så forstår jeg jo "ratingen". Det blir jo ikke brukt penger som ikke er der. Men hvordan kan lavt pengeforbruk være mål på høy effektivitet ?
Forstå det den som kan. Jeg gjør det ikke, men så er jeg jo bare ei Kjerring med mange rare tanker og forundringer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar